Гаранции

Всеки продукт, закупен от онлайн магазина на iZone.bg е обезпечен срещу всички производствени дефекти, с безплатно гаранционно обслужване за срока, посочен в гаранционната Ви карта.

При проявен дефект на стока в гаранционен срок, първо се свържете с нас, чрез страницата ни за контакти.

Към нас можете да се обърнете и за след гаранционен ремонт на лаптопи, компютри, монитори и принтери.

Безплатно обслужване

Всички гаранционни ремонти са напълно безплатни

До 30 дни ремонт

Максимален срок за възстановяване на устройството

14 дни връщане

Право на връщане в пълен размер за 14 дни

Общи Гаранционни Условия

Съветваме Ви, да прочетете внимателно следните условия:

Важно: Гаранционните условия се считат за приети от клиента, без необходимостта той да подписва документа, ако няма възражения в 14 дневен срок от датата на закупуване на стоката.

1

Гаранционният срок на батерии към употребявани лаптопи и/или преносими устройства е един месец.

2

Гаранционният срок на стоката започва да тече от датата на продажба.
За случаите, когато стоката е получена с куриер, срокът тече от датата на предаването на стоката от куриера на клиента.

3

Гаранционното обслужване е безплатно, като транспортните разходи са за сметка на клиента.

4

С продадените стоки не е продаден софтуер, освен ако той не е предварително инсталиран и лицензиран от производителя или от упълномощен дистрибутор.

5

Гаранцията отпада и повредите се отстраняват за сметка на купувача в следните случаи:

  • При загубена гаранционна карта
  • При повреда при транспортиране, небрежност, изпускане, удар, вибрации
  • Висока влажност, природни въздействия, работа в замърсена среда
  • Пряка слънчева светлина, използване на неоригинални адаптери
  • Заливане с течности, неправилна експлоатация
  • Неизправности в електрическата мрежа и/или токов удар
  • Опити за промяна на конфигурацията, отваряне или разглобяване
  • Повреди причинени от вируси или неправилно работещ софтуер
  • Нарушена цялост на гаранционния стикер
  • Повреда, дължаща се по вина на други модули
6

Повредата на стоката в гаранционния срок не е основание за подмяна с нова.

7

Срокът за извършване на ремонта зависи от сложността му и доставката на резервни части, като максималният срок е 30 дни.

8

Почистването и поддръжката на продукта, както и смяната на консумативите не са част от гаранционното обслужване.

9

Гаранцията не се отнася до софтуер, инсталирани драйвери, настройки и информацията на клиента в повредените устройства.

10

Съгласно чл. 55 от ЗЗП клиентът има право да върне закупеният продукт в 14 дневен срок от датата на закупуване /включително/ и да получи обратно заплатената сума, като:

- Стоката трябва да е в пълен комплект (кашони, книжки, дискове и т.н.), непроменени софтуер и търговски външен вид.
- Транспортните разходи са за негова сметка, освен когато стоката е проявила дефект веднага след получаването й.

Имате въпроси?

Свържете се с нас за подробности и консултация

Контакти

Кошница (0)

Междинна сума 0.00 лв / 0€ с ДДС
Отстъпка (промокод) 0 лв / 0€
Обща сума 0.00 лв / 0€ с ДДС