Гаранции
При проявен дефект на стока в гаранционен срок, първо се свържете с нас, чрез страницата ни за контакти.
Към нас можете да се обърнете и за след гаранционен ремонт на лаптопи, компютри, монитори и принтери.
Безплатно обслужване
Всички гаранционни ремонти са напълно безплатни
До 30 дни ремонт
Максимален срок за възстановяване на устройството
14 дни връщане
Право на връщане в пълен размер за 14 дни
Общи Гаранционни Условия
Съветваме Ви, да прочетете внимателно следните условия:
Важно: Гаранционните условия се считат за приети от клиента, без необходимостта той да подписва документа, ако няма възражения в 14 дневен срок от датата на закупуване на стоката.
Гаранционният срок на батерии към употребявани лаптопи и/или преносими устройства е един месец.
Гаранционният срок на стоката започва да тече от датата на продажба.
За случаите,
когато стоката е получена с куриер, срокът тече от датата на предаването на стоката от куриера
на
клиента.
Гаранционното обслужване е безплатно, като транспортните разходи са за сметка на клиента.
С продадените стоки не е продаден софтуер, освен ако той не е предварително инсталиран и лицензиран от производителя или от упълномощен дистрибутор.
Гаранцията отпада и повредите се отстраняват за сметка на купувача в следните случаи:
- При загубена гаранционна карта
- При повреда при транспортиране, небрежност, изпускане, удар, вибрации
- Висока влажност, природни въздействия, работа в замърсена среда
- Пряка слънчева светлина, използване на неоригинални адаптери
- Заливане с течности, неправилна експлоатация
- Неизправности в електрическата мрежа и/или токов удар
- Опити за промяна на конфигурацията, отваряне или разглобяване
- Повреди причинени от вируси или неправилно работещ софтуер
- Нарушена цялост на гаранционния стикер
- Повреда, дължаща се по вина на други модули
Повредата на стоката в гаранционния срок не е основание за подмяна с нова.
Срокът за извършване на ремонта зависи от сложността му и доставката на резервни части, като максималният срок е 30 дни.
Почистването и поддръжката на продукта, както и смяната на консумативите не са част от гаранционното обслужване.
Гаранцията не се отнася до софтуер, инсталирани драйвери, настройки и информацията на клиента в повредените устройства.
Съгласно чл. 55 от ЗЗП клиентът има право да върне закупеният продукт в 14 дневен срок от датата на закупуване /включително/ и да получи обратно заплатената сума, като:
- Стоката трябва да е в пълен комплект (кашони, книжки, дискове и т.н.), непроменени софтуер и
търговски външен вид.
- Транспортните разходи са за негова сметка, освен когато
стоката е проявила
дефект веднага след получаването й.