НАЧИН НА ДОСТАВКА
iZone.bg доставя своите стоки до посочен адрес от клиента чрез куриерска фирма “Спийди”.
ЦЕНИ НА ДОСТАВКА
Доставката е безплатна за всички поръчки на стойност над 150 лв.
Безплатната доставка не важи за поръчки, изпратени по желание на клиента чрез различна от посочените горе куриерски фирми. В такъв случай важи стандартната тарифа на използваната куриерска фирма.
Доставката за поръчки на стойност под 150 лв. е фиксирана на 10 лв.
Фиксираната сума от 10 лв. за доставка не важи за поръчки, изпратени по желание на клиента чрез различна от посочените горе куриерски фирми. В такъв случай важи стандартната тарифа на използваната куриерска фирма.
ПРЕГЛЕД НА СТОКАТА
Всеки продукт се доставя с възможността да бъде прегледан преди заплащане на наложен платеж.
СРОКОВЕ ЗА ДОСТАВКА
За цялата страна доставката е в рамките на 24 часа (за поръчки, направени до 12 часа) и 48 часа за всички останали в работни дни, след потвърждаване на поръчката по телефон или мейл, или в зависимост кога куриерската фирма посещава населеното място.
ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ПРАВАТА СИ!
Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок на четиринадесет дни от датата на получаване на стоката.
В този случай търговеца е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Сумите се възстановяват в брой, чрез наложен платеж или по банкова сметка на клиента.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите.
За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката.
Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя.
На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно Закона за защита на потребителите.
Търговеца има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца.
При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.